FANDOM

Zasady forum Edytuj

Zanim rozpoczniesz dyskusję na forum, pamiętaj o przestrzeganiu kilku zasad:

Szanuj innych użytkowników

Ludzie z różnych miejsc korzystają z tej wiki i jej forum. Jak w każdym innym projekcie, w którym współpraca odgrywa ogromną rolę, nie wszyscy będą zawsze się ze sobą zgadzać. Pamiętaj, aby prowadzić dyskusje w wyważony i obiektywny sposób. Łączy nas zamiłowanie do tematu wiki.

Przeszukaj forum, zanim rozpoczniesz nową dyskusję

Jeśli chcesz założyć nowy wątek, upewnij się, że podobny temat nie został już podjęty a odpowiedź na Twoje pytanie nie została już udzielona. Jeśli nie — nie bój się rozpocząć nowej dyskusji.

Pytaj o pomoc

Zauważyłeś, że coś nie działa poprawnie? Być może masz pytania? Poproś o pomoc na forum. Jeśli potrzebujesz pomocy bezpośrednio od Wikii, skontaktuj się z nami poprzez Centrum Społeczności albo Specjalna:Kontakt.

Baw się dobrze

Społeczność S013 Wiki cieszy się, że jesteś jej częścią. Chcemy, abyś częściej wpadał, aby podyskutować na temat tej wiki, który interesuje nas wszystkich.

FAQ Edytuj

Jak śledzić dyskusje, które mnie interesują?

Jeśli założyłeś konto na Wikii, możesz obserwować określone wątki i otrzymywać powiadomienia (na stronie lub poprzez e-mail), gdy pojawią się odpowiedzi w danej dyskusji. Załóż konto jeśli jeszcze go nie posiadasz.

Jak cofać wandalizm?

Jeśli widzisz spam lub wandalizm na forum, możesz usunąć go poprzez najechanie kursorem myszy na tekst wiadomości, pojawi się wtedy d dolnym rogu wiadomości menu „Więcej”. W tym menu wybrać możesz opcję „Usuń”. To pozwoli Ci usunąć złą wiadomości i (opcjonalnie) poinformować administratora.

Czym są OKejki?

Jeśli dany wątek lub odpowiedź Ci się spodobała, możesz wyrazić swoją aprobatę poprzez danie OKejki. Mogą one być także przydatne w głosowaniach na forum.

Czym są tematy?

Tematy pozwolą Ci zsynchronizować wątek na forum z konkretnym artykułem. To sposób na zorganizowanie forum i ułatwienie innym odnalezienia ciekawych dyskusji na dany temat. Przykładowo, wątek o temacie „Lord Voldemort” pojawi się u dołu artykułu „Lord Voldemort”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki