FANDOM

US1.png

Uniwersum Szynki

Witaj w miejscu najciekawszych recenzji filmów i komiksów napisanych przez Szynkę013.
Dzięki rozbudowanemu systemowi inteligencji, Szynka może dzielić się swoją pasją i przekazywać swoje zainteresowania innym.

Cytaty.png

„Kiedy byłem mały nie mogłem spać nocami, bo myślałem, że w szafie mieszka potwór. Ale brat powiedział mi, że w szafie nie ma nic poza moim strachem. I że ten strach nie jest realny. Powiedział, że jest on zbudowany tylko z powietrza. Nawet nie z powietrza… Powiedział, że po prostu muszę stawić mu czoło. Po prostu muszę otworzyć szafę, a potwór zniknie.”
~ Michael Scofield, Skazany na śmierć

„Myślisz, że ciemność jest twoim sojusznikiem. Jesteś jedynie przyzwyczajony do niej. Ja się w niej narodziłem. Ona mnie ukształtowała. Nie widziałem światła do czasu, aż stałem się mężczyzną. Do tego momentu tylko mnie oślepiało. Cienie cię zdradziły, ponieważ należą do mnie.”
~ Tom Hardy, Mroczny rycerz powstaje

„Otwórz oczy synu. Jesteśmy świadkami narodzin rasy super-ludzi – istot potrafiących latać i burzyć budynki, szybszych niż samochody wyścigowe. W takim świecie rzucanie piłką to żart!”
~ Silas Stone, Liga Sprawiedliwych: Wojna

„Jak powiedział ktoś sławny: „Tworzymy demony, które nas prześladują”. Kto to był, co to właściwie znaczy – nieważne. Ważne jest to, że był sławny i teraz już powiedziało to dwóch sławnych ludzi.”
~ Narrator, Iron Man 3

„Zaakceptuj rzeczy, których nie możesz zmienić, miej odwagę zmienić te, które możesz i mądrość by odróżnić jedne od drugich.”
~ Nora Allen, Liga Sprawiedliwych: Zaburzone kontinuum

„Sny są dla nas rzeczywiste, kiedy w nich jesteśmy. Dopiero wtedy gdy się zbudzimy zdajemy sobie sprawę jakie to było naprawę dziwne...”
~ Dom Cobb, Incepcja

„Sprawy nie idą według planu. Nie przewidziałeś, że ludzie będą zadawać tyle pytań... Nie wiedziałeś, jaki efekt przyniosą kłamstwa, zwłaszcza gdy okłamujesz bliskich... Gdy planowałeś, jak uratujesz miasto, nie wziąłeś pod uwagę, jak to wpłynie na twoich bliskich... Jak ich to zrani...”
~ John Diggle, Arrow

„Jak szlachetnie... Nie powstrzymałeś zamachu na Kennedy'ego, nie dopilnowałeś, by Hitler został w akademii sztuk pięknych. Uratowałeś mamusię... Przez swój egoizm, zmieniłeś świat w piekło i doprowadziłeś go na skraj zniszczenia, ale to ja jestem złoczyńcą?”
~ Eobard Thawne, Liga Sprawiedliwych: Zaburzone kontinuum

„Barry, w noc śmierci twojej matki... W noc, w której sam się uratowałeś przed śmiercią... To wydarzenie zmieniło linię czasową, w której już żyłeś, a także zmieniło bieg historii. [...] Wyobraźcie sobie piętnaście lat złożonych doświadczeń, jedna inna decyzja, nieważne jak wielka, ma wpływ na wszystko, co stanie się po niej. Wiele chwili, ważne wybory, relacje nie byłby takie same, jak są teraz, a ty nigdy nie zauważyłbyś różnicy, bo niczego byś nie pamiętał. [...] Prawdą jest, że nie da się przewidzieć, jak będzie wyglądało twoje życie...”
~ Martin Stein, The Flash

„Nasze wybory nie mają znaczenia, bo gdzieś tam na innej Ziemi postępujemy odwrotnie. Jesteśmy pyłkiem – niczym! Tutaj jesteśmy milionerami, zdobywcami, a tu niewolnikami... Tu nigdy się nie narodziliśmy, tu świat spotkała zagłada, a tu rybom nie chciało się wyjść na ląd i ludzi nie ma. I tak bez końca... Gdzieś w przestrzeni istnieje Ziemia-1. Każda inna jest jej zniekształconym odbiciem. Gdy zniknie ta jedyna, zniknie rzeczywistość...”
~ Owlman, Liga Sprawiedliwych: Kryzys na Dwóch Ziemiach

Premiery.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki